Sydney

27 september 2015 - Hillston, Australië

Mijn reisdipje gehad: wat doe ik hier in hemelsnaam? Sydney was goed. Stoepje op, stoepje af, dat wel. En omhoog, omlaag. Zo'n bejaarde rijwiel met elektromotor zou in deze stad met een beetje fietspad kunnen slagen.
Goed gegeten met Victor, Jaap en Pieter bij Una's. Una's is de tent van Pieter. Schnitzels die over je bord heenhangen en de bierresten van de tafels slurpen. Toptent. Ik zou reserveren. Daarna nog wat gelachen met wat Hollandese backpackers jonger dan mijn dochters. Time to go. O ja, Bondi Beach. Neem vooral je vlieger mee. Sydney, eerlijk ... ik zou er zo kunnen wonen. Alleen die huur. Ik dacht dat ze het over 700 dollar per maand hadden. Ze rekenen in Australie af per week.

1. Rudie Kooij:
    28 september 2015
    jeminee zeg, al 895 kilometer gefietst. Wat ben je een bikkel kerel. Erg mooie foto's ook trouwens. Ziet er erg mooi uit daar. Succes verder, ik blijf je volgen.
  2. Anne Lawson:
    4 oktober 2015
    Hi Jelle, lovely to meet you in Copi Hollow. It was lovely to sit around and share stories of Australia and the Netherlands. I have been wondering how the trip to Broken Hill went, as it was so hot today, nearly 40 degrees. It must have been hotter on the bike.
    Keep safe,
    Anne
    (By the way, do you have a "translate" button on your blog?)
  3. Jelle Winkels:
    6 oktober 2015
    Hi Anne, do you have your emailad. for me please? Tknks
  4. Robert Houben.:
    6 december 2015
    Hoi Jelle, jij bent een Bikkel, heb enorme bewondering voor je. Jij hebt gedaan/doet waar anderen alleen van dromen. Jij bent in mijn geboorte land en het land waar onze oudste zoon woont. Hij is 5 jaar geleden getrouwd met een Australische en hebben een prachtige kleindochter en schoondochter Down Under. Hoop dat jij dit ontvangt, heel veel geluk en avontuur. Blijf gezond. Groetjes Robert
  5. Robert Houben.:
    6 december 2015